Kot številne kulturne ustanove je muzej J. Paul Getty v Los Angelesu zaprt zaradi širjenja korona virusa. Toda v tem zahtevnem času je Getty muzej našel način, kako ljudi pritegniti k umetnosti – čeprav je ne morejo videti osebno. Na družbenih medijih so svoje privržence izzvali, naj “poustvarijo umetniško delo” z uporabo predmetov iz svojega okolja. In internet ni razočaral.
Potem ko je muzej delil nekaj primerov tega umetniškega izziva svojih zaposlenih, so uporabniki Twitterja začeli odgovarjati Getty muzeju s svojimi umetniškimi kreacijami.
Domišljija v dolgočasju njihovega doma ljudem dala krila. Vsakdanji gospodinjski predmeti so na fotografijah postali del znanih umetniških slik. Nekdo je uporabil posodo pralnega praška za prikaz modre hiše, ki jo najdemo na Chagallovi sliki, medtem ko je nekdo drug uporabil pol ducata zvitkov toaletnega papirja, da je posnemal obliko lasulje na francoski sliki iz 18. stoletja.
Izziv je postal tako priljubljen, da je danes znan kot Getty muzejski izziv (Getty Museum Challenge). Pridružilo se mu je veliko število drugih muzejev.
Getty muzej pa je zamisel dobil od nizozemskega Tussen Kunst & Quarantaine instagram profila. Njegovo ime pomeni “med umetnostjo in karanteno” in ima že skoraj 300.000 sledilcev, ljudje pa dnevno objavljajo nove kreacije. Podoben je instagram profil Covid Classics, kjer štirje sostanovalci, ljubitelji umetnosti, objavljajo poustvaritve znanih umetniških del.
Oglejte si nekaj najbolj posrečenih idej.
View this post on Instagram
Eet je groenten!🥦 #tussenkunstenquarantaine #dokterscollectie #geentaghelaas #welapplaus
View this post on Instagram
Pleerol art in de puurste vorm 🙌🏼 #tussenkunstenquarantaine @nikkiomonnikhof